piątek, 8 marca 2013

Oszaleję.

Siemson.

Mamy dziś dzień kobiet. Kobiet, a nie szmat, które nie szanują siebie i swoich słów. Szmat, których zwyczajnie nie da się szanować i uważać za kobiety, by nie skażać tak pięknej części ludzkości jak kobiety. Z tej okazji każdej kobiecie, która na pewno jest piękna, choćby miała tylko zajebiste płuco, a nie widziała w swoich oczach, że czaruje nimi, to i tak niech pamięta, że jest piękna. Mnóstwo radości, ponieważ w naszym świecie panuję szarość połączona ze smutkiem i bardzo nam brak tych uśmiechów codziennych. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia, bo to naprawdę cholernie przydatna rzecz. Żeby wszystko szło w cycki, to najważniejsze. Nieudawanych orgazmów i faceta tak zajebistego jak ja. Beka. Faceta, który oddałby za Was nawet swojego członka, gdyby było trzeba, choć jest jego wyznacznikiem męskości, o!
Buźka, piękne.


Dziś za dużo nie napiszę. Mam burdel w głowie taki, że choćbym chciał nie potrafię tego uporządkować. Wszystko wypierdoliło się do góry nogami i ironicznie się śmieję ze mnie, ze nie ogarniam zwyczajnie, nie ogarniam świata. Mam ochotę jebnąć w pizdu wszystko, wziąć wyrzucić do kosza, trzasnąć drzwiami i wyjebać w kosmos. Ludzie to pojeby, zastanawiam się gdzie zgubili mózgi? Albo po prostu ich nie mieli. Może powinni nazwać jakoś tą chorobę, to tak jak wada serca, albo wrodzona, albo nabyta. Albo rodzisz się bez mózgu i jesteś debilem od urodzenia, albo z wiekiem robi się z Ciebie popierdoleniec. Nie wiem, ale niech kurwa zaczną to leczyć, bo ja tu pierdolnę. Really.


a na koniec obiecany Harlem Shake. :D


15 komentarzy:

  1. rozwalają mnie te filmiki z Harlem Shake xDDD

    Kochany jak zwykle napisał słiit życzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też hahaha. xDD

      Kobiety zasługują na więcej :*

      Usuń
  2. Na początku dziękuję za świetne życzenia : )
    Mam nadzieję, że w życiu Ci się poukłada, choć podobnie jak Ty twierdzę, że nasz świat do normalnych nie należy. Ale nie ważne co by się działo trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę :))

      Muszę być skałą trwałą co by się nie działo, jak nawinął Małpa. Dzięki wielkie i nawzajem :)

      Usuń
  3. ałaby ten harlem shake nagrajcie cos fajniejszego i więcej luuuuuuuudzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było robione na spontanie, nie wiem czy będzie nam się chciało jeszcze jeden, ale z chęcią obejrzę jak zrobisz to Ty.

      Usuń
  4. dziękuję za życzenia

    a druga część Twojej notki to idealne odwzorowanie moich myśli. Wyręczyłeś mnie z opisu tego stanu. Całkiem niedawno doświadczyłam tego, jak na prawdę wygląda człowiek bez mózgu, bez odrobiny racjonalnego myślenia, ale także bez sumienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę. :)

      Ludzie są pojebani, serio. W chuj mocno..

      Usuń
  5. Mężuuu kocham Twoją klatę! ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. seksiii jest;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty cudownie mówisz o kobietach.
    O ich pięknie, tym prawdziwym pięknie.
    Chciałabym spotkać kiedyś kogoś takiego jak Ty.
    Pozdrawiam,
    Angelika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałabyś,uwierz na słowo.
      Dziękuję. Pozdrawiam też :)

      Usuń
  8. hahaahahahah Harlem Shake zajebisty ! ; 3 .
    wpisy jeszcze lepsze !

    OdpowiedzUsuń